Asystent (-ka) Zarządu, specjalista sekcji organizacyjno – kadrowej

Firma: Miejski Zakład Komunikacji sp. z o. o. w Pile
Branża: Administracja biurowa
Lokalizacja: Piła
Rodzaj pracy: Umowa o pracę - Pełny wymiar godzin
Oferta ważna do: 2021-01-14

OPIS STANOWISKA PRACY

Do głównych zadań należeć będzie:

  • dbanie o sprawne funkcjonowanie biura - sekretariatu,
  • współpraca z Prezesem Zarządu Spółki w zakresie prowadzonych spraw, kalendarza, organizacja spotkań,
  • dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji, zapewnienie płynnego przepływu informacji, współpraca ze wszystkimi działami, 
  • prowadzenie dokumentacji organów Spółki,
  • wstępne opracowanie i redagowanie zagadnień, dokumentów oraz pism w zakresie zleconym przez Zarząd,
  • organizowanie spotkań i podróży służbowych dla pracowników,
  • prowadzenie spraw organizacyjnych biura oraz jego zaopatrzenie,
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej do Zakładu.

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego (administracja, prawo, zarządzanie) oraz minimum dwuletniego doświadczenia w pracy na zbliżonym stanowisku lub wykształcenia średniego popartego wieloletnim doświadczeniem w pracy na analogicznym stanowisku,
  • dobrej organizacji pracy, samodzielności, komunikatywności,
  • wysokiej kultury osobistej i wiedzy z savoir-vivre w biznesie, profesjonalizmu w tym zakresie,
  • umiejętności budowania dobrych relacji społecznych,
  • biegłej znajomości obsługi komputera oraz sprzętów biurowych.

Obowiązki

Do głównych zadań należeć będzie:

  • dbanie o sprawne funkcjonowanie biura - sekretariatu,
  • współpraca z Prezesem Zarządu Spółki w zakresie prowadzonych spraw, kalendarza, organizacja spotkań,
  • dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji, zapewnienie płynnego przepływu informacji, współpraca ze wszystkimi działami, 
  • prowadzenie dokumentacji organów Spółki,
  • wstępne opracowanie i redagowanie zagadnień, dokumentów oraz pism w zakresie zleconym przez Zarząd,
  • organizowanie spotkań i podróży służbowych dla pracowników,
  • prowadzenie spraw organizacyjnych biura oraz jego zaopatrzenie,
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej do Zakładu.

O FIRMIE